OSL_quote_1140x600_0823_DK (002).jpg

Mød Annelieke fra kundeservice

En af de vigtigste afdelinger hos Oslo Skin Lab er vores professionelle kundeservice. Hvis du har et spørgsmål angående dit medlemskab, din levering eller noget helt tredje, kan du altid ringe til vores kundeservice. Vi har talt med Annelieke fra Holland, som fortæller om hendes historie.

Kundeservice - vores vigtigste afdeling! 

En af de vigtigste afdelinger hos Oslo Skin Lab er vores professionelle kundeservice. Hvis du har et spørgsmål angående dit medlemskab, din levering eller noget helt tredje, kan du altid ringe til vores kundeservice. Hvad mange af vores kunder ikke ved er, at vores kundeserviceafdelinger er placeret rundt omkring i Europa. En forudsætning er, at de taler det pågældende lands sprog.

F.eks. talte vi for nyligt med Annelieke (30 år) fra vores hollandske kundeservice, som er placeret i Finland. Annelieke er oprindeligt hollandsk og har arbejdet som kundeservicemedarbejder i Finland siden 2021 – og ja, hun flyttede til Finland for kærlighedens skyld!

Annelieke hørte om den ledige stilling hos NutraQ (moderselskabet til Oslo Skin Lab), da en af hendes veninder allerede arbejdede i Oslo Skin Labs kundeserviceafdeling. Veninden var så entusiastisk omkring sit arbejde, at Annelieke besluttede sig for at søge stillingen. Nu, to år senere, hjælper hun stadig glædeligt Oslo Skin Labs medlemmer hver dag. "Ikke én dag er ens. Jeg nyder alsidigheden", siger Annelieke.

Daligdagen for en kundeservicemedarbejder

Annelieke: "Jeg starter altid dagen med en latte, medmindre maskinen er løbet tør for mælk haha." Så begynder hun sin vagt. Teamet skifter mellem telefon-, e-mail- og administrationsvagter. "Fordelen ved en e-mail vagt er, at du kan arbejde hurtigt, og samtidig langsomt se, at listen over e-mails bliver kortere. Du kan også tage dig tiden til at tænke grundigt over et spørgsmål, inden du svarer. Fordelen ved en telefonvagt er, at du har kontakt med forskellige medlemmer, hvilket er rart, fordi vi har en dejlig medlemsbase," siger Annelieke. Hun fortsætter; "Det hænder, at medlemmer ringer med et problem, som de ikke ved, hvordan de skal løse. I disse situationer bliver jeg så glad, når det er muligt for mig at tilbyde dem en umiddelbar løsning, som fører til, at vores medlemmer føler sig taknemmelige."

Har du nogle bemærkelsesværdige samtaler i din dagligdag hos Oslo Skin Lab?

"Det er ret sjovt, når en anden Annelieke ringer ind. Det sker ikke særlig ofte, da vi kun har 7 medlemmer med netop dette navn, men når det sker, er det meget sjovt. Du tager telefonen, siger dit navn, og på det tidspunkt bliver der stille i den anden ende af telefonen. Efter nogle sekunder hører du: ’Øh, laver du sjov? Mit navn er også Annelieke!'. Og så griner jeg altid højt." Annelieke fortsætter: "Jeg talte også engang med et medlem, og hun sagde 'åh, det er også min datters navn!'. Nogle uger senere ringede hun igen, og så er det dejligt, at du har genkendelse fra begge sider, og at du kan sige 'ah, du var medlemmet, hvis datter også hedder Annelieke!'. Derudover synes jeg dog ofte, at det er lidt ærgerligt, at sådanne samtaler slutter. Øjeblikket hvor du lige har haft en meget behagelig samtale, men det går op for dig, at sandsynligheden er stor for, at I aldrig vil tale sammen igen," siger Annelieke.

Og så kommer Annelieke i tanke om et andet øjeblik, der fik hende til at grine højt; "Engang var der et medlem, der ringede for anden gang med et nyt spørgsmål. Dette medlem talte med min kollega i telefonen. Da spørgsmålet var løst, lød hun stadig en smule bekymret og spurgte 'Hvorfor ansætter I så unge mennesker? Må de godt arbejde?', hvorefter min kollega beroligede hende med, at jeg er 30 år gammel."

RS580_OSL_beautiful_skin_starts_from_within_black.png